12 maj 2012

Känns hemskt att redan vara vaken och att ha varit det i över en timma nu. Drömde en så brutal mardröm att jag inte riktigt kunde somna om.
Mitt humör idag är lite blandad.. Ledsen ibland & glad ibland. Ska dock bli hur kul som helst ikväll. Ska på tjejmiddag hos min vän Malin och träffa kompisar som jag inte träffat på ett tag som jag saknar som en tok. Och ikväll får jag äntligen träffa min vän Olivia, som jag har längtat.

Idag på dagen blir det att åka in till Kungsbacka med mammi för att köpa Malin en fin present och också kolla på saker till min bror som fyller år imorgon.
Ska se om jag kan klämma in något fint träningspass också på Friskis, får se vad jag hinner och inte. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0