16 maj 2012

Vaknade precis och känner på mig att idag kommer bli en bra dag.
Mitt alarm har inte ens kört igång än och jag är as pigg, klockan sex?!?!..
Va tusan händer med mig?
Jag är nervös som ett as också. Idag har jag mina sista nationella i nian, muntliga som är min svaga sida. Avskyr nämligen att höras och synas i klassrummet. Får hoppas på det bästa och kämpa på.
Efter skolan ska jag hem och packa, duscha och städa mitt rum. Sen beger jag mig hem till Therese för att ha en myskväll. Hon är ju så otroligt bra på att baka så ska försöka få henne att göra mig en fin kaka och sen kanske vi ska ner och kolla på fotboll.
Vårat gamla fotbollslag spelar DM-match. Saknar dem som en tok!
Nu ska jag blunda i några minuter innan jag måste kliva upp ur min varma säng. Vi hörs senare!

Fina vänner i skolan igår...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0